Massage

To μασάζ φαίνεται ότι βοηθά συνολικά στην βελτίωση της σωματικής και ψυχικής μας υγείας έχοντας ένα ευρύ φάσμα θεραπευτικών εφαρμογών.Βασική αρχή του είναι η μάλαξη των μαλακών μορίων του σώματος.Μπορει να αποβεί ευεργετικό όχι μόνο σε άτομα που αντιμετωπίζουν τραυματισμούς ή χρόνιες παθήσεις, αλλά και σε άτομα απολύτως υγιή που απλά αναζητούν στην καθημερινότητα τους κάποιες στιγμές χαλάρωσης.Σε γενικές γραμμές η μάλαξη έχει ως αποτέλεσμα την βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στους μυς και τα μαλακά μόρια.Όταν οι μυς υπόκεινται σε συνεχή και έντονη εργασία επέρχεται το φαίνομενο του μυικού κάματου με συνέπειαα συσσωρεύονται άχρηστες ουσίες οι οποίες δεν μπορούν να μεταβολιστούν σωστά και προκαλούν πόνους ,σκληρότητα και δυσκαμψία στους μυς.Σε αυτό το σημείο έρχεται να βοηθήσει η μάλαξη η οποία μέσω της υπεραιμίας που προκαλεί βοηθά στην αποβολή των ουσιών αυτών και την πρόσληψη θρεπτικών συστατικών απαραιτήτων για την ομαλή λειτουργία των μυών.Μέσω της ίδιας λειτουργίας βοηθά και στο αδυνάτισμα συμβάλλοντας δηλαδή στην αποκατάσταση της κακής κυκλοφορίας του αίματος που θεωρείται ως μια απο τις πιο βασικές αιτίες δημιουργίας τοπικού πάχους και κυτταρίτιδας.Το μασάζ επίσης συμβάλλει στην χαλάρωση και την καταπολέμηση του στρες.Οι μαλάξεις που γίνονται στο σώμα οδηγούν στην βελτίωση της ροής του αίματος στον εγκέφαλο,μείωση του καρδιακού ρυθμού και μείωση της αρτηριακής πίεσης, με αποτέλεσμα καλύτερη πνευματική διαύγεια και εγρήγορση κάτω απο συνθήκες χαλάρωσης.Τα άτομα που πάσχουν από πονοκεφάλους μπορεί να βρουν μια λύση στο πρόβλημα τους.Μεσω της χειρομάλαξης ανακουφίζονται και οι πόνοι, καθώς ενισχύεται η παραγωγή των ενδορφινών από τον εγκέφαλο.Οι ενδορφίνες είναι φυσικοί αναλγητικοί παράγοντες που καταπολεμούν τον πόνο.Έτσι το μασάζ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην αποθεραπεία τραυματισμών των μυών και των αρθρώσεων.
Συνολικά συμβάλλει :
  • Στην αύξηση της ευεξίας και την τόνωση της ενέργειας.
  • Σην βελτίωση της στάσης.
  • Στην αύξηση της συνείδησης του σώματος.
  • Στη βελτίωση του τόνου και της ευλυγισίας των μυών.
  • Στην εξισορρόπηση του νευρικού συστήματος.
  • Στην βελτίωση της ψυχικής διάθεσης και την ανακούφιση απο το άγχος.
  • Στην βελτίωση της αναπνοής.
  • Στην βελτίωση της λειτουργίας της επιδερμίδας.
  • Ανακουφίζει τους μυς απο τις εντάσεις και πόνους.
  • Απαλύνει τον πόνο.
  • Μειώνει την κόπωση.
  • Αυξάνει την ελαστικότητα των μυών.
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.